Arg

Åh, när jag kom upp till stallet förut så var ridhuset blockerat av Working Equitation träningarna. Gud var arg jag blev, och de skulle inte vara klara förrän vid 14.00. Gaah! Jag ville slå till någon.

Är det inte på vardagarna som ridhuset är blockerat med riskolegrupperna så ska de minnsann blockera där på helgerna också, allt för att förstöra för oss andra privatryttare. Förutom det så är jag arg på mig själv och på mamma för att vi inte satte på snösulor när vi skodde henne i onsdags..

Jaja, ni kommer att få era blder i alla fall, så fort jg kommr hem. Och sedan i eftermiddag vid 17.00 så ska jag och hälsa på en häst jag tävlade för 1.5 år sedan, fast då kommer ni nog int att få några bilder..
Ses senare.


Kommentarer
Postat av: johanna :)

Så söt är Jasmine, ni passar jättebra tillsammans :D

2012-01-22 @ 14:48:08
URL: http://johannaewards.blogg.se/
Postat av: Sanna

Varför har ni hästen på en ridskola då om det nu är så "hemskt"? :)

2012-01-22 @ 16:54:20
Postat av: Filippa

Super söt bild!!

Men vad var det som hade hänt med Jasmine egntligen har inte rikigt hängt med?:)<3

2012-01-22 @ 18:40:02
URL: http://dressyrpoonny.blogg.se/
Postat av: therese

Hej, fin blogg :) följa varandra genom bloglovin? :9



kram /therese

2012-01-22 @ 19:13:31
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/
Postat av: Sofie

Inte för att vara sådan, men håller faktiskt med Sanna.



LjRK måste ju få in pengar för att få ridskolan att gå runt och för att kunna ens ha ett ridhus. Därför behöver de antagligen anordna sådana här saker. Och dessutom tycker jag det är väldigt respektlöst att säga "blockerat av" och sedan bli arg. Antagligen fanns det väl någon slags planering och då borde du kanske kollat den först Alla har faktiskt rätt att vara i ridhuset, du också, men man måste faktiskt respektera varandra.

2012-01-22 @ 20:22:10
URL: http://toltaren.blogg.se/
Postat av: B Y S I S T E R S

bloglovin byte ?

2012-01-22 @ 21:09:46
URL: http://bysisters.blogg.se/
Postat av: alva

Samma för mig, jätteofta bokat i ridhuset där jag står och det är ändå väldigt högt pris för att få stå där. Förstår ju varför men ändå....

2012-01-22 @ 21:14:05
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Sanna

Bra sagt Sofie! :) Och ja WE är inbokat varje söndag på klubben. :)

2012-01-23 @ 13:35:28
Postat av: Elsa J

Ja du, STACKARS privatryttarna! Gud vad hemskt att ridskoleryttarna också ska få rida på helgerna! De borde skämmas?

Eller så har du inte din häst uppstallad på en ridskola?

2012-01-23 @ 15:55:55
Postat av: anna

vart har du köpt din mössa? skit snygg! :D

2012-01-24 @ 19:40:01
Postat av: ida

man får faktiskt respektera att ridhuset är upptaget..man måste samsas.

2012-01-27 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0