Frågor och svar

Eftersom jag har sett att det är några som vill ha svar på de två översta frågorna så publicerar jag detta inlägget igen.


Svar: Den köpte jag på Charlies häst och hund under Göteborg horse show helgen 2011, tror den kostade ca 399 kr, tusen tack!


Svar: Den är först och främst gjord i Photoshop 4.0 men jag har senare tagit hjälp av Photoshop CS5.1.


Svar: Haha, ojdå, den lilla historien kom på villovägar, men visst kan jag fixa den i ett inlägg.

Hoppas ni blev nöjda med era svar. Hm.. kanske är dags för en frågestund snart..?

Kommentarer
Postat av: Olivia

Nu har jag en tävling på min blogg kika gärna in!!

http://oliviasflower.blogg.se/2011/december/tavling-2011.html

2011-12-30 @ 11:15:00
URL: http://oliviasflower.blogg.se/
Postat av: Alice

Kan du inte berätta lite om vad du har för sadel och vad du tycker om den, jag letar nämnligen ny dressyrsadel. Men har inte hittat någon som både jag och hästen tycker om.. :)

2011-12-30 @ 12:05:31
Postat av: Sofia Hedman

Halloj Jesscia. Tänkte bara slänga in o säga att vad roligt att det blev Jasmine ni köpte till slut. Ni passar väldigt fint ihop och kommer nog sopa många tävlingsbanor i framtiden :)

2011-12-30 @ 13:14:06
URL: http://heediis.blogg.se/
Postat av: Emelie Johansson

Hej, ville bara säga att jag älskar din blogg!



btw, sjukt fin design, du gör inte åt andra? :*

2011-12-30 @ 13:27:33
URL: http://ponnyfavorit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Ville bara säga att du redan har en frågestund här på bloggen så du behöver inte fundera över att kanske ha en frågestund SNART för du har redan en haha! 😊



Du är bäst och har så sjukt fina bilder! Du är så underbart duktig på att rida och varje gång jag rider tänker jag "rid som jessica så kommer du bli bäst"! Jag avgudar verkligen dig och du är en stor förebild för mig! Och kom ihåg att när tävlingarna kommer igång kommer du att sopa banorna stort, det lovar jag! 😊



Kram!

2012-01-05 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0