Full rulle

Hejsan, hann knappt fixa några tidsinställda igår kväll eftersom jag kom hem så sent från Jasmine och idag har jag knappt vart hemma alls för att jag först var i stallet och sedan åkte jag till Torp. På Torp hände det grejjer minsann, men det lär ta några veckor innan jag avslöjar något. Det rör inte bloggen för er som skulle få spelet på mig, utan det rör mig, haha.

I stallet idag så släppte jag Jasmine i ridhuset eftersom hon fick tokspel igår när jag tömkörde i ridhuset och började bocka och sedan sticka iväg ifull galopp i ridhuset med tömmarna efter. Jäkla tokponny! Men det är ju inte så konstigt med tanke på hur lite hon får röra på sig.

Jag filmade lite idag när hon sprang löst i manegen med mobilkameran. Tyvärr blev det lite suddigt i och med att det var inomhus, men jag hoppas det inte gör något.

Sedan har jag en fråga.. det verkar ju som att ganska många inte har förstått varför Jasmine är skadad och vad som har hänt. Skulle ni vilja att jag drog upp allt från början i ett inlägg? 


Kommentarer
Postat av: Emilia - Teamboden

jag skulle villa veta om skadan, känner mig helt lost när ni pratar om den hahah! :)

2012-01-10 @ 22:38:45
URL: http://teamboden.blogg.se/
Postat av: saga

Aa ;)

2012-01-10 @ 23:08:18
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se/
Postat av: Theresé - Dressageroyals

JAA!

Sen vill jag veta varför hon har et ljus fyrkant på ryggen :O <3

2012-01-11 @ 06:47:01
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: Johanna Bengtsson

jaaaa :)

2012-01-11 @ 12:05:58
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja veta :)

2012-01-11 @ 15:42:07
Postat av: Anonym

Sluta använda lindor, du kommer att förstöra denna hästen också!

2012-01-12 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0