Gammal video

Letade reda på en film från en träning i somras/höstas. Det var då vi började misstänka att det var något som inte stämde när jag red, som ni kanske ser så syns det lite nr jag fattar galoppen. Vi provade i alla fall att byta sadel till en Amerigo Vega, och på filmen så är det första gången jag sitter i den. UNDERBAR sadel verkligen.

I vilket fall så blev problemet med galoppen och allt lite bättre när jag red i denna sadeln, men redan några dagar senare så var problemet tillbaka igen.


Kommentarer
Postat av: Alva

Jag har också en Amerigo Vega :). Dom är verkligen supersköna !

2012-01-24 @ 16:22:37
URL: http://livelysunflower.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejsan!
Har ni lust att ställa mig några frågor i min frågestund? Alla som ställer mer än 5frågor blir Länkade. :)
/Lisa

2012-10-09 @ 18:28:08
URL: http://hstochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0