Hjälp dem

"Göteborgs kommun planerar att bilda ett naturreservat i Välen."

"Varje dag får vi många besökare till vår hage av barn och vuxna i närområdet. Vi erbjuder skollovs-verksamhet, Vi har ett samarbete med Grön Rehab där hästarna används i terapisyfte. Vi bidrar till en känsla av att vara på "landet" fast vi är "mitt i stan", hos oss är alla välkomna att bekanta sig med hästarna."

Bygger de ett naturreservat så kommer inte Isabelle att kunna ha kvar sina hästar, och vi älskar ju att se henne tillsammans med hennes fina hästar! Hjälp henne genom att skriva under namninsasmlingen.

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL INSAMLINGEN 


Kommentarer
Postat av: Julia

är du med i årets häst ? :) vill du lägga ut en länk isåfall så jag kan rösta :)

2012-01-29 @ 10:28:59
URL: http://juliiabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0