Hööks 2012

Var på Hööks en snabbis i onsdags och kikade in eftersom vi skulle köpa blindbroddar till Jasmine. (Dock ska vi lämna tillbaka dem och köpa små gummiploppar som man kan sätta i broddhålen istället)

I alla fall så hade Hööks vårkollektion kommit in i butiken just då och man kan väl snacka om söta grejer?


Bild lånad med tillstånd från GKriders

De hade inte kommit ut på Hööks hemsida än, men det kommer väl snart det också. Förutom schabraken så fanns det matchande lindor till och dessutom hade det kommit in disco grimmor i andra färger så som marinblå, ljusgrön och ljusrosa. Haha, jag ska helt klart ha en rosa, men de var slut i cob.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Åh vad söta!!! ;D

2012-01-20 @ 14:43:49
URL: http://tuckmill.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅÅhh va fina!

såg du om det fanns nått nytt rött schabrak har letat som en tok och när jag började leta så var dom förra röda på hööks redan slut i rätt storlek :(

2012-01-20 @ 20:35:29
URL: http://macroo.blogg.se/
Postat av: Julia

Köpte det blå till min dressyrsadel med matchande lindor passar perfekt på min ponny :)

2012-01-25 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0