Jag vill ha snö

Åh vad jag vill att det ska ligga snö och vara fruset på marken ute så att man behöver ta på sig tonvis med kläder för att slippa frysa. Men bäst av allt, så att jag kan använda mina nya, supersnygga, vita Campus stallskor som jag (mamma) köpte på trehästar i november någon gång.

Jag kan ju inte börja använda dem om det inte är snö, eller åtminstone fruset ute. Men visst är de galet läckra?

På tal om Tre hästar så är det faktiskt dit jag ska nu och köpa loss min dröm- och älsklingströja från Kingsland på rean, så vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: julia

SV: tack!! Och detsamma :)

2012-01-02 @ 12:19:47
URL: http://teamgv.blogg.se/
Postat av: PATRICIA - vinn en design!

shit va snygga!!!!!!!!! :D

2012-01-02 @ 12:42:24
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Joanna Mueller

Sv; Tack så mycket, själv tycker jag att den ser så oproffig ut. Men den är där så länge. Vem har gjort din snygga design? :)

2012-01-02 @ 14:21:59
URL: http://joannamueller.blogg.se/
Postat av: lina

hej jessika jag och 3 kompisar till mig driver en blogg tillsammans men vi har inte sån bra statistik och vi har tappat sjukt mycket läsar. Undrar bara om du skulle kunna länka oss det skulle jätte glade, för jag ser att du har mycket läsare. Men du gör som du vill. länkar du oss länkar vi dig :)

Kram Lina

2012-01-04 @ 16:52:45
URL: http://frksjuniorryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0