Oj,oj, tiden rann visst iväg..

Hejsan allihopa!

Lade bloggen lite åt sidan idag då jag kände att jag har lite viktigare saker för mig. Bland annat så har jag vart i stallet och faktiskt lyckats få i broddar på alla fyra hovarna på Jasmine idag. Fick lite hjälp av hovslagaren att rensa bort lite skit i ett av broddhålen med hjälp av hans gängtapp. Min fula, gula från Hööks var tydligen inte duglig, haha. I vilket fall så kommer hon att ha broddarna i hagen imorgon, så då är det benskydd på, även fast hon bara går i en sjukhage. Man vet aldrig vad som kan hända..



Gick ut och gick med Jasmine en sväng efter att jag fått brodda i lite över en timme. (haha, yes, effektiv) Vi gick en prommenad på 20 min uppochner uppochner för världens längsta och absolut jobbigaste asfaltsväg, hela vägen går uppför.
Efter det, kl 18.00 så var det tävlingsmöta för alla tävlingsintresserade ungdomar på ridklubben. Det var tävlingssektionen som höll i mötet, där även min mor ingår, därför var jag också med på mötet, det var ju gratis fika och så. ;)

Nu blir det nog att plugga hela natten, jag ska fixa lite inlägg till er också om jag hinner. Jag har ett på G just nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett tips som aldrig sviker är att använda en sömm, som man har när man skor. Asbra att få ut snö, is och skit med!

2012-01-25 @ 21:04:23
URL: http://ungaryttarens.blogg.se/
Postat av: Agnes Åberg

Det är ju fikat dom är det viktiga, haha - nr skojar ;)

2012-01-25 @ 22:22:41
URL: http://agnessan.blogg.se/
Postat av: rebecca sörensen

haha så det va det mötet malin snackade om, fatta inte vilket hon menade när hon frågade om jag skulle dit :(

2012-01-26 @ 18:14:34
URL: http://www.nattstad.se/beccilito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0