Riktigt, riktigt trött

Kom hem från Jasmine vid 16.00 idag och hann precis äta innan ja skulle iväg till nästa stall och rida ponnyn jag tävlade för snart 1.5 år sedan, Luren kallas han.
Jag kom ut från duschen för en stund sedan och nu sitter jag och halvsover framför datan och försöker komma på en vettig anledning till varför jag inte börjat redigera bilderna på mig och Jamine från idag, haha.

I alla fall så har Luren haft spatt sedan jag red honom sist, vilket säkert är lite mindre än ett år sedan skulle jag tro, så jag har fått mig ett regält ridpass idag eftersom jag inte kunde lägga volter. Fick göra allt förutom att lägga volter, och ni kan ju gissa hur lätt de var?! Han har nämligen inte världens bästa kondis och muskelmassa just nu heller, så han blev rätt stark ibland när han ville mer än vad han orkde.
Inte lätt för lilla mig att rida en grov D-ponny på 146 cm i manhöjd när varken jag eller ponnyn har så bra kondis eller styrka, haha. Men snacka om att jag har saknat honom, fina pojken ♥

Sist jag red honom i mars föra året, gud vad jag har vuxit sedan dess. Jag såg ju nästan lagom ut idag


Mamma filmade även litegrann frän när jag red honom i galopp, ska se till att fixa den imorgon. Har även studiedag på tisdag så då har jag en massa tid.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-01-23 @ 09:26:25
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: fanniiiiiiiiiiiii

Snaaaart får du bra kondition, det var ju din idé springa varannan dag ;)

2012-01-23 @ 18:11:37
URL: http://fancys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0