Tips

Hade tänkt att skriva en massa inlägg nu under natten som ni ska få läsa imorgon, men det poppar inte upp en enda idé i huvudet på mig. Eftersom allt står still i min vadag förutom all snö som har kommit så finns det inte mycket jag kan uppdatera om där heller.

Så då tänkte jag om lite och funderade på om i kanske kunde tipsa mig om vad jag ska skriva om, så ska jag kolla om jag kan fixa det innan jag ska till stallet imorgon för att bli fotad av min älsklingsfotograf, Becca.

Så.. tipsa om allt ni kommer på vad jag kan skriva om, något speciellt åsiksinlägg, bildminnen, outfits, dagens fråga, ja allt ni kommer på! Kanske just ditt önskemål kommer upp?


Kommentarer
Postat av: Julia

du kan ha dagens fråga ! Antingen kommer du på fårgor som du frågar dina läsare eller så frågar vi dig ! så du då får välja ut en bra fråga !



Du kan ha dagens häst !

Man får anmäla sig om man har en häst/sköter om en , du kollar bloggen och utser en vinnare på ett valfritt sätt :)



Det var 2 tips jag kom på nu !

KRAM

2012-01-22 @ 09:15:59
URL: http://juliiabby.blogg.se/
Postat av: amalia

hej!

du skulle kunna ha lite små tävlingar som kanske bara håller på i någon dag eller två, men priset behöver ju inte vara så stort kanskr typ en länkning eller nåt. sen så tycker jag att de förslagen som är i första kommentaren är väldugt bra

2012-01-22 @ 09:25:04
URL: http://dressyrsteg.blogg.se/
Postat av: amalia

jättebra blogg förresten!! du är en av mina förebilder!!!

2012-01-22 @ 09:27:40
URL: http://dressyrsteg.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Din bästa tävling!:)

2012-01-22 @ 09:38:31
URL: http://baraminbero.devote.se
Postat av: Julia

sv: tack så mycket , din är också superduper fin! :)



Kram

2012-01-22 @ 09:42:48
URL: http://juliiabby.blogg.se/
Postat av: hanna

skriv om vad du tycker om olika bett och så!

2012-01-22 @ 17:28:34
Postat av: Hanna

Hej, det kanske inte är ett tips men undrade vilka färger schabraken på hööks fanns i, för jag ÄSLKAR rosa så svara gärna :)

2012-01-23 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0