Busy

Jag, liksom många andra, har suttit hela morgonen i kö på ticnet och försökt få tag i biljetter till Justin Biebers konsert som hålls i April 2013. Tyvärr lyckades jag inte få tag i biljetter till konserten, men just nu står jag i kö till biljetter till hans extra konsert som kommer att hållas dagen efter hans vanliga konsert. Jag har dock hört att biljetterna till den andra konserten redan är slut, ska dock prova ändå eftersom de andra i så fall skulle tagit slut på 10 min.
 
Ni kan ju säga till om ni vet någon som säljer/kan fixa 2 billiga biljetter, då är jag och min kompis super intresserade!
 
Kaos @ Ticnet

Kommentarer
Postat av: alicia carlsson

FUCK TICNET!!!!
ska kötta skiten , waaah !! :(

2012-07-06 @ 13:45:38
URL: http://bbaraalicacarlsson.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag har ståbiljetter på första läktaren precis vid scenen den 22 och golden circle den 23, snacka om att jag är ÖVERLYCKLIIIIG! :D Hoppas du får tag på biljetter!

2012-07-10 @ 22:41:13
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0