DM collection

För några dagar sedan så passade jag på att beställa hem hela Dressyrmupparnas kollektion i färgen brunt eftersom det är 60% på den nu. Hade inte tänkt att beställa något av det först eftersom jag fakiskt inte gillade något av det över huvudtaget ibörjan. Men sedan när jag skulle beställa pikén till min brun/creme outfit från BR så tänkte jag att jag lika gärna kunde köpa alltihop eftersom det var såpass billigt! Nu tycker jag att allting ser skitsnyggt ut och förväntar mig riktigt fina saker när de landar i min brevlåda. Min åsikt är som en femörig, den kan vända på en sekund!
 
Källa

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Roligt! Du får skicka in bild som viv kan slänga upp på bloggen sen (:

2012-07-05 @ 10:41:18
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0