Kamera, skitsnack och trasig häst

Har vart och tittat på minst 20 kameror känns det som, ändå så hittde jag inte rätt förrän när jag var och tittade på en igår. Jag och mamma var och tittade på en Nikon D80 som jag också köpte nästan med en gång. Jag blev så himla fäst vid kameran, det känns som om detta kommer bli superbra. Nu kanske jag kan få igång bloggen igen också.
 
Förutom att bara köpa kamera igår, så var jag och hälsade på min gamla tränre i Skara. Jag har inte träffat henne sedan i Oktober, sist gång jag tränade för henne. Vi kom dit vid 14.00 och åkte inte hem förrän 18.30, haha. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord verkligen, allt från skitsnack till lite mer serious stuff som stallplats och travhästar, haha. Hon fick även se en film från när jag tränade i måndags och kom fram till att Jasmie inte ser helt okej ut. Hon tyckte att hon såg ojämn ut. (vilket hon är, hon trycker ut höger bog och hamnar efter med vänster bak) Hon tyckte även att det var konstigt att hon inte satte under sig eftersom det var det som var hennes starka sida innan skadan. Så nästa vecka ska vi köra upp Jasmine till henne så att hon får vara där i tre dagar så ska Sofia behanda henne med Biolight och även prova att rida henne själv och be en annan kolla från marken. Blir tokig, kan jag inte bara ha lite flyt någon gång?
 
Gosade även med hennes 6 veckor gamla kattungar som bara slocknade på mattan eter att de hade busat runt en stund. Helt galet söta. Hade jag inte haft en super allergisk lillebror hade jag helt klart tagit med en (eller båda) hem.
 
Lilla Tiger och Prickan

Kommentarer
Postat av: Hannah S.

Åhh vad söta :D

2012-07-25 @ 21:00:10
URL: http://hannahsjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0