Kingsland summer

 
Kollade in Kingslands nya sommar kollektion och jag kan inte säga att det var mycket att hurra för. Det var en hoodie som jag fastnade för, men restan kan man ju bara slänga i soptunnan. Jag menar, sjögräsgröna och randiga pikéer? Kavajera ska vi inte ens prata om, pösiga saker i olika färger! Vilka tror de kommer att köpa dessa sakerna? Nog sticker de ut, men kanske inte på det sättet som de flesta skulle uppskatta ;)
Du kan se hela kollektionen HÄR
 
Nästan, bara nästan så att jag skäms, haha, tur att den är snygg!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hålle med dig, det var inte alls särklilt snygga grejer! ;o

2012-07-03 @ 14:19:53
URL: http://www.Nexthorse.blogg.se
Postat av: Ellinor Essen

Måste hålla med dig, fast tänk bara på att inte slänga ut dig alla tankar om dem ifall några faktiskt gillar produkterna men nu inte vågar köpa dem.

Men jag håller med dig, Kingsland har gjort mycket snyggare saker!

2012-07-03 @ 22:04:52
URL: http://rwl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0