Klockan är ju bara 10.30

..och jag har redan vart uppe i stallet! Satte klockan på 06.50 imorse och gick upp och kollade på MTV's top 7 at 7. Så när klockan var 07.40 så var jag uppe i stallet. Jag red galoppintervaller på en grusväg med henne för att få upp kondisen, men även ryggmusklerna. Hon fick jobba en hel del, men för att inte ta ut henne helt så slutade jag när jag kände att hon bara ville springa fortare och blev stark. Tillbaka i stallet så svampade jag av henne med kallt vatten där hon blivit svettig, haha, sötnos, hon somnade nästan där hon stod ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0