Mysig barbackatur upp till sjön

Blev något av en blanding mellan en mysdag och uteritt idag. Borstade henne först helt ren eftersom hon var väldigt skitig. Hon gick nämligen utan täcke inatt och hon har tydligen haft lite kul och rullat sig där det vart som lerigast, skitponny ♥ Stod och myste lite innan jag slängde på benkydd och träns och började skritta uppåt mot sjön. Väl där så var Jasmine duktig och doppade hovarna. Stod och gosade lite med henne en stund innan jag släppte ut henne i hagen igen, gosponny, hon vart på rikigt goshumör idag!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Måste bara säga att det är så sjukt kul att du bloggar så mycket igen! Detta är helt klart en stor favorit bland alla bloggar därute! ;)

Svar: Gud vad roligt att höra, vad glad jag blir! :) Sedan när jag fixat till bloggen med en ny design så ska du se att den blir ännu roligare att klicka sig i på!
Jessica Christoffersson

2012-07-02 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0