Sommar

Jag har legat och solat hela förmiddagen, hur härligt som helst. Jag börjar äntligen få lite färg också. Jag ska ner till Skåne nästa vecka, om det är fint väder kommer jag att ligga och steka på stranden några dagar, då snackar vi kritvit, superlång sandstrand med hav utan stopp! Det blir jag, solen, sololja och musik som kommer dejta varandra om det blir fint väder. Jag längtar!
Hovslagaren skulle vart och skott Jasmine i förmiddags, men han var tydligen på semester, så det får bli nästa vecka när han kommer hem istället. Han hade glömt att meddela oss så vi åkte ju upp till stallet och gjorde iordning Jasmine och allt, men det kom ingen hovsagare.
 

Kommentarer
Postat av: Berta K

Vart i Skåne ska du? :)

2012-07-05 @ 18:19:00
URL: http://bertaslife.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0