Stall- och miljöombyte

Har sedan en lång tid tillbaka vart himla onöjd med stallet jag står i. Varken jag eller Jasmine trivs särskilt bra där. Så igår sa vi äntligen upp platsen vi har i stallet, så nu har vi två månaders uppsägningstid. Just nu har jag tre stall att välja mellan och flytta till, haha, det är svårt det här.
Alla stallen är bra på olika sätt. I ena stallet finns det mycket människor i min ålder, dock är det ganska långt dit och mycket att göra på helgerna. Det andra stället är närmare, urmysigt och man behöver inte göra mycket alls. Alla ut- och insläpp ingår, även fodringar. Däremot så finns det inga i min ålder i stallet, dock finns det i stallen omkring.

Det finns även lite andra faktorer som spelar in så som ridbanor, ridhus, mm. Superfint på ena stället och 7 min skrittid på andra stället (bra framskrittning dock, då det är asfaltsväg). Fast jag ha nog redan bestämt mig för vilket stall jag ska flytta till ändå..
 

Kommentarer
Postat av: Karin

vilket? :D
btw, vilka stog det emellan? :O

2012-07-26 @ 08:00:38
URL: http://starbrown.devote.se
Postat av: Siri

7 min va ju ingenting! Jag har 40 min på asfalt till ridhus och ridbana. Dock kan man ta en genväg genom skogen på 15-20 min:)

2012-07-26 @ 14:25:47
Postat av: Beccccca

Flytta hiiiiiiit

2012-07-26 @ 14:31:06
URL: http://www.beccasorensen.blogg.se
Postat av: Beccccca

Flytta hiiiiiiit

2012-07-26 @ 14:31:06
URL: http://www.beccasorensen.blogg.se
Postat av: Sassa!

Flytta hit ;) Jag vet att du vill....

2012-07-26 @ 20:01:50
Postat av: Lovisa

Nej D:
Jag kommer sakna dig åakosfpafpakfåakgrymt mycket </3

2012-07-27 @ 12:05:56
Postat av: Hanna

Oj, vad mycket stallplatser det verkar finnas. Bor själv nere i skåne och tycker det kan vara vääääldigt snålt med platser.

2012-07-27 @ 13:50:40
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0