Dagens planer

Dagens planer ser ut som följande att jag kommer att bli fotograferad utav två av mina vänner som kommer att fota mig när jag rider. Det kommer att ske på en äng som finns i närheten av stallet om jag förstått det rätt. Jag hade tänkt att använda de nya bilderna till att göra en ny header och design, visst låter det bra? Jag vill verkligen få en nystart på bloggen, börja om från början och vinna tillbaka mina tappade läsare igen.
 
Dock är dagens I-land problem vilken outfit vi ska ha på oss. Jag kan verkligen inte bestämma mig, precis som vanligt. Jag vill ha något somrigt, men jag har inte några sommarfärger direkt.
Det jag väljer emellan är mitt JW union jack schabrak i någon form av matchning eller mitt vita Mias schabrak med vita lindor. Vad tycker ni skulle bli bäst?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker det skulle vara fint om du red barbacka! Tycker det är jätte SOMRIGT! (:

2012-06-30 @ 13:40:21
Postat av: Emelie

De vita mias:)

2012-06-30 @ 13:50:26
Postat av: En som är lite sugen

Man kanske kan få ett smakprov? (:

2012-06-30 @ 16:07:36
Postat av: Linda & Breki

Gud! ni är så äckligt, äckligt.. snygga tillsammans! <3

2012-06-30 @ 20:18:09
URL: http://brekifrapvera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0