Förkärlek

Något som jag tycker, och alltid har tyckt är snyggt, är ridhjälmar. De finns i 1000 olika färger, former och modeller. De kan matchas till vad som helst och bäst av allt - ramlar du av så kan en hjälm rädda livet på dig!

Jag har några favoritmodeller:



Dock har jag ett problem just nu med att inte kunna bestämma mig för vilken utav hjälmarna som är snyggast. Alla fyra är ju fina på sina egna sätt och jag kan ju nästan omöjligtvis kunna välja en favorit.
Jag har i vilket fall tänk att spara ihop en massa pengar tills Falsterbo horse show i sommar och slå till på någon utav hjälmarna. Dock hopps jag på att jag redan har skaffat mig en marinblå John Whitaker sammets hjälm vid det laget så det går nog bort. Sedan så är det ju sommar och riktigt varmt så då står ventilation högst upp på listan och då står det mellan Uvex och GPA.

Det skulle nog bli en Uvex ändå, den är snyggast, haha!


Kommentarer
Postat av: Martina & Flip Flop

Skulle jag köpa en hjälm till skulle det blivit en GPA ;)

2012-03-02 @ 11:17:35
URL: http://maartina.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

Jag tycker GPA är snyggast och JW :)

2012-03-02 @ 11:48:14
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Alva

Uvex Uvex Uvex Uvex !!!

Jag tycker att Uvex är snyggare än GPA i dressyr. Alla Willands ryttare har ju såna ;)

2012-03-03 @ 08:27:18
URL: http://livelysunflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0