Godmorgon

Vaknade precis för en stund sdean och har under tiden hunnit äta frukost, Hönökaka är ju nyttig frukost och så ni vet! Efter det så gick jag tillbaka till datorn och fortsatte att äta på mitt godis från igår, haha.

Idag så är det en klubbhoppning på ridklubben så både paddocken och ridhuset kommer att vara upptagna hela förmiddagen, men förhoppningsvis går det ganska fort. Hade tänkt tömköra i eftermiddag när det är tömkörningstid i ridhuset, då får jag förhoppningsvis vara där helt för mig själv. Sist gång jag tömkörde så gick det hur bra som helst. Jag travade henne mycket över bommar, jag hade en "serie" med 7 bommar och det klarade hon av galant. Dock var hon lite svettig mellan frambenn efteråt, haha.

Jag får väl se hur pigg hon är idag nu när jag klippte henne igår, haha, hon är nog uppe och studsar bland stjärnorna nu skulle jag tro. Dessutom så ska jag fixa bilderna från när jag red hene igår. Jag har värsta failbilden som går att få tag på skulle jag tro, Jasmine sköt nämligen rygg och bockade som tusan, haha, bilen får väl tala för sig själv sen, om jag lägger ut den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0