It's friday, ohyes!

Äntligen är det fredag! Ni anar inte hur mycket jag har saknat bloggen och framför allt er såklart! Jag har inte suttit vid min dator på 48 timmar, det ni, det är nog rekord från min sida skulle jag tro?!

För att komma frm till anledningen till att jag inte bloggat den här veckan.. jag har gjort läxor och pluggat. (!!!) Innan detta så har jag nog inte pluggat på något sedan innan jullovet? Latjävel.se! Nu är jag i alla fall tillbaka och jag är rikigt bloggsugen.

För att uppdatera er på hästfronten kan jag berätta att efter att jag klippte Jasmine så har hon vart mer eller mindre galen! Eller jag kanske ska säga såhäääääär mycket överenergi. Kan ju säga att det var tur att jag inte rakade henne innan jag red förra lördagen, för då hade det nog blivit några fler åkturer än såhär:


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

haha älskar de där bilderna!:-)

2012-03-10 @ 07:51:51
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Astrid :)

Coola bilder! :D

2012-03-11 @ 13:47:24
URL: http://powerponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0