One week ago - Lysekils ryttarförening

För en vecka sedan så tävlade jag med Natte på Lysekils ryttarförening. Det gick väl inte riktigt så bra som jag hoppades på att det skulle göra, men helt okej!
Natte var ganska seg hela dagen vilket såklart påverkade resultatet på banan eftersom han blev ännu segae där inne. I förklassen fick jag 62.22% utan placering. I lagklassen så fick jag 64.81% och en delad 4:e placering där jag vann en film samt ett 3x2 paket med Twix.

Jag tycker inte att jag kan kräva så mycket med tanke på hur bra det gick förra gången i Munkedal. Jag hade ridit honom fyra gånger och går in och vinner förklassen och kommer tvåa i lagklassen, haha!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Världens bästa!

2012-05-13 @ 18:40:39
Postat av: Ida

Ser jättefint ut! :)

2012-05-15 @ 13:06:24
URL: http://idaalvas.blogg.se/
Postat av: Lova

Snygg ponny! :)

2012-05-19 @ 10:19:01
URL: http://flickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0