Igår, 3/9

Som ni märkte så uppdaterade jag inget igår. Det var en sjukt jobbig måndag (som det flesta brukar vara) så jag orkade inte helt enkelt.. och sedan när jag orkade hade jag inte tid. Går ju långdag på måndagar, med jobbiga lektioner. Sedan när skoldagen var slut så blev det direkt ut till stallet för att göra iordning Jasmine inför Anna träningen.
 
Förresten så var det någon sist gång som undrade vad Anna hette i efteramn. Anna Jarnald heter hon, grym tänare! Ångrar inte att jag började träna för henne, dock saknar jag min gamla tränare, Sofia, något otroligt.
 
Det var faktiskt pappa som följde med mig på träningen igår, det är ju annars mamma som delar mitt intresse för hästar. Pappa å andra sidan är helt ointresserad av hästar och har tidigare vart rädd för hästar. I det stora hela gick det bra, men jag fick lite mer att göra eftersom han inte känner till rutinerna som mamma gör, sedan så fick jag inga bilder heller eftersom det antingen var Jasmines ben som var med på bilderna eller mitt huvud, haha.
 
Jag hittade en hyfsad bild, här syns det ju nästan vad vi har på oss ju!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Savannah L

Vart har du köpt den där piken? Så himla snygg är den, letar som en galning ;)

Svar: Den fanns på ridsport.se år 2010, den säljs inte längre. De har uppdaterat kollektionen, men enligt mig är de pikéerna inte alls lika snygga :)
Jessica Christoffersson

2012-09-04 @ 19:45:01
URL: http://savannahlindback.blogg.se
Postat av: matilda

Super fin häst du har. c:

2012-09-04 @ 23:15:16
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0