Hjälmar

Hittade en gammal bild med hjälmar som jag gjorde i vintras. Där lade jag till alla hjälmar som jag vill ha eller skulle kunna tänka mig. Jag kan ju faktiskt inte säga att det har ändrats sig mer än att jag har köpt en blå John Whitaker sammetshjälm. Möjligtvis att jag vill ha John Whitaker shine hat ännu mer än jag ville ha den när jag gjorde denna bilden, så galet snygg!
 
Man kan väl säga att jag har en förkärlek till hjälmar och ridstövlar, fast egentligen har jag en ännu större förkärlek till John Whitaker.. å andra sidan så gillar jag all utrustning, haha...
 



Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du vart man kan köpa Uvex hjälmen? :) Asså precis den modellen?:)

Svar: http://www.hastshopen.se/product.html/uvex-glamour?category_id=277 ;)
Jessica Christoffersson

2012-09-07 @ 12:48:21
Postat av: alva

Åhåh jag vill oxåå ha de där hjälmarna, speciellt GPA:n :$

2012-09-09 @ 14:52:52
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

UngDressyr är en hästblogg som även kommer att handla lite om min vardag. Jag som sitter bakom skärmen och driver bloggen heter Jessica och är 15 år gammal. Mina intressen består till mestadels av hästar, men att fototgrafera är även ett stort intresse.

Min ponny - Jasmine - som bloggen kommer kretsa mycket runt, är ett C-ponny sto, född 1998. Hon är utbildad upp till FEI och hon har varit i min ägo i ca 4 mån nu. Vi har startat upp till Lb med massor av vinster, vi skulle även ha debuterat La i höstas, men pga. att Jasmine blev skadad så hann vi aldrig så långt.



bloglovin
RSS 2.0